söndag 18 januari 2009

Romerskt bad

Jag och kära syster var på romerska badet i trollhättan i tors. Det var underbart förutom det kalla golvet som gjorde så att jag fick ont i halsen och feber.Nästa gång får man ta med sej bad skor eller foppa med strumpor i......
På tors är det bara för damer och det hördes minnsann i bastun....VILKET kakkalorium (oväsen)
de förde, tycker det är så egoistiskt när vissa skränar på och 3 andra försöker meditera, vad arg jag blev, men sa inget och gick ut....
Jag ska ändå försöka åka dit igen för det är väldigt hög mysfaktor där...
Hör av er om ni vill med....
Sjuk ännu och söndag kväll, gubben har åkt till tenneriffa med sin far och jag kan vräka mej i sängen med Penny. Snälla svägerskan (niklas syster) körde dem till flygplatsen inatt ( morse vid halv 6 tror jag)
då var jag i koma och ingen bra bilförare.
Kram på er o hoppas jag ej smittat er m 38,4 i feber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar