torsdag 22 januari 2009

Healing o sjätte sinne..

I mars månad ska jag och 2 vänninor på en föreläsnig med Eric Pearl.
Han är healer och har skriviit en bok som heter: Väck din inre healer. Jag är ingen "läsare" men har ialla fall kommit till hälften av boken.Det är fantastiskt vad mycket man känner igen när man läser den tycker jag.
I höstas var jag o en go vän i Norge och fick reconnective healing, det var otroligt.
Det är vad denna boken handlar om.
Han behandlade oss från 2 meters avstånd med energier och kroppen reagerade jätte mycket.
Jag gillar ju lite såna här spännande behandlingar o man märker att det verkligen finns starka krafter runt omkring oss om vi bara stannar upp och är mottagliga mot det positiva.
Visst är jag flummig? Någon som läst boken?

2 kommentarer:

  1. Du är inte flummig! Allt handlar om frekvenser. Överallt finns det, i all vätska, i oss, växter, jorden, allt levande. Du ,jag och många av oss här på vår jord är i en viss frekvens och söker oss till samma frekvensnivå, så det är inget flum utan vetenskapligt bevisat. De som tycker det här är flum ligger på en annan frekvensnivå just nu. Inget rätt eller fel. Vi är på just den nivån där vi ska vara just nu. Det var en jättestor frekvenshöjning i jordens rutmönster mellan jul och nyår som många av oss känt av. En förklaring till att det är så oroligt i världen.

    Han som gör soulhealing heter Tomas Berg, Kungälv. WWW.soulhealing.se

    Har laddat med lite reconnecting innan mina patienter kommer, hoppas de tar sig fram i snön...

    Grattis till huset. Så glad för er skull. Bra att komma ifrån det gamla. Fin start på året med ny frekvenshöjning :-)

    Kram Mona-Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej min käre vän! Ja du e klok som en bok, håller med dej,visst är det så.
    Hmm De var nåt som hände då alltså??
    Vi har diskuterat varför vi har varit sååå trötta vid just den tiden. Alltså ovanligt trötta.Får du som jag gratis reconecting beh också? Det körde igång igen när jag läser boken.
    Ska kolla soulhealing vad det är för teknik,finns ju så mycke olika. Tack Mona-Lisa

    SvaraRadera